Her på siden samler vi artikler, som vi finder interessante, og som, vi tror, kan inspirere dig. Vi har især fokus på det, som kan hjælpe dig til at skabe mere salg, få en nemmere hverdag og en mere bæredygtig forretning.

Nyt drikkevare- og serviceunivers ser dagens lys

Kjær & Sommerfeldt og Drinx introducerer nu et nyt og opsigtsvækkende brand på det danske marked: TAP Collection. En portefølje af vin, cocktails, øl og vand på fustage, som nemt og bæredygtigt skal imødekomme den store personalemangel i restaurations-, bar- og hotelbranchen. Læs mere her.

Real Drinks og Drinx intensiverer øl- og saftsamarbejdet

Real Drinks og Drinx indgår nu et tættere samarbejde. Dette sker på baggrund af en voksende efterspørgsel fra kunder over hele landet på bl.a. øl, saft og juiceprodukter. Drinx har netop fyldt hylderne med de økologiske most- og saftprodukter fra Bie’s Bryggeri og de populære MAD Organic juice på karton samt øl på flaske og fustage fra Brutal Brewing. Læs mere her.

Bryggeriet Skands indgår ølsamarbejde med Drinx og Kjær & Sommerfeldt

Flere danskere skal have mulighed for at nyde frugten af ”håndværket” fra Bryggeriet Skands! Bryggeriet har derfor indledt et strategisk samarbejde med Drinx og Kjær & Sommerfeldt om salg og distribution af økologiske specialøl til barer, restaurationer og hoteller, som efterspørger kvalitet og større valgfrihed.
Læs mere her.

Aalborg Cucumber Day 2022

Cucumber Day fejres nu også i Aalborg – den 21. maj. Dagen starter med en togtur t/r med Hendrick’s Expressen damplokomotiv, hvor Mr. Booze og Drinx sørger for, at 150 passagerer bliver serviceret med Hendrick’s Gin & Tonic på en eventyrlig rejse ind i Hendrick’s finurlige ginunivers. Fejringen fortsætter rundt om på nogle af Aalborgs populære barer, hvor man med en agurk kan bytte sig til en gratis Hendrick’s Gin & Tonic. Læs mere her.

Viborg FF og Drinx fortsætter det gode samarbejde

Superligaklubben Viborg FF ønsker at gøre tingene på nye måder, som kan være med til at differentiere deres stadion, Energi Viborg Arena, fra andre stadioner. Klubben har derfor valgt Drinx som oplevelsespartner og leverandør af drikkevarer i yderligere 4 år. Aftalen indebærer blandt andet, at der er endnu større oplevelser i vente for klubbens fans og samarbejdspartnere. Læs mere her.

Mormors rykker ind hos Drinx

Hos Drinx oplever vi stor efterspørgsel på saft- og juiceprodukter af høj kvalitet hos vores kunder. Det har nu affødt et samarbejde med den danske producent, Smagisk, med produktserien, Mormors økologiske saft. Mormors saft- og juice-produkter er økologiske og har den dejligste smag af sol og sommer. Læs mere her.

Mikkeller, Drinx og Kjær & Sommerfeldt øger udbuddet af on-trade specialøl

Fremadrettet får landets øldrikkere mere at vælge imellem, når de går i byen. Drinx og Kjær & Sommerfeldt skal hjælpe den danske ølproducent, Mikkeller, med at nå ud til et bredere on-trade-publikum. Samtidig understøtter aftalen Drinx’ og Kjær & Sommerfeldts mål om at tilbyde kunderne større valgfrihed med et endnu mere attraktivt specialølsortiment. Læs mere her.

Drinx sætter kursen mod Lviv i Ukraine

I samarbejde med AiaSound Festival og Eagleshark Group bidrager Drinx nu med en lastbil og 2 chauffører, der skal fragte 20 paller med drikkevarer og varmt tøj til Ukraine. Med om bord på lastbilen er der bl.a. paller med vand og energidrik, doneret af Drinx, og vintertøj doneret af Les Deux. Dertil kommer, at Drinx internt blandt medarbejderne har lavet en indsamling af varmt tøj, dyner, tæpper, som ligeledes doneres til de nødstedte i Ukraine. Læs mere her.

Gamle materialer får nyt liv hos Drinx

Den socialansvarlige og bæredygtige virksomhed, Råt&Godt, og Drinx har netop indgået et samarbejde om produktion af display-løsninger af genbrugstræ til Drinx’ kunder. Samarbejdet er et led i Drinx’ fokus på FN’s Verdensmål #12, som handler om ”Ansvarligt forbrug og produktion”. Læs pressemeddelelsen her.

Henrik Store Larsen gør comeback hos DRINX

Den tidligere landsholdsspiller Henrik Store Larsen er tilbage i Drinx-trøjen i en nyoprettet stilling som Relationship Manager. Ansættelsen er et naturligt næste skridt i Drinx’ arbejde med bæredygtighed og den personlige service, som Drinx er kendt for. Læs pressemeddelelsen her.

Randers FC skriver 2-årig kontrakt med DRINX

Randers FC ligger i toppen af 3F Superligaen. Men uden for banen venter oplevelser, som er lige så ”superliga”. Spiritus er en vigtig del af klubbens mange arrangementer; kampe, møder og events – og det bliver Drinx, som fremover skal ”levere varen” til fans, sponsorer og netværkskunder. Læs pressemeddelelsen her.

Drinx skal tage hånd om tørsten i Aalborg Håndbold

Aalborg Håndbold og Drinx har netop indgået samarbejdsaftale, som gør Drinx til Eksklusivpartner. Fansene kan derfor de næste 3 år se frem til et spændende udvalg af drikkevarer til hjemmekampene. Alle drikkevarer leveres af Drinx – inklusiv et nyt øl-brand, som serveres første gang fredag den 20. august. Læs pressemeddelelsen her.

Nyt servicetiltag inden for vedligehold og reparation af udskænkningsanlæg

DRINXSYSTEM er en bæredygtig 24-timers service, som servicerer og vedligeholder øl-anlæg og andet udskænkningsudstyr over hele landet. Firmaet monterer desuden alle typer udstyr til udskænkning af fadøl, cocktail og vand. Læs mere her.

DRINX og Kjær & Sommerfeldt går sammen om at tappe sig ind på ølmarkedet

DRINX har netop underskrevet en partnerskabsaftale med vingrossisten, Kjær & Sommerfeldt, om fælles indkøb og distribution af øl og vand. Sammen vil de erobre større andele af dette marked og give kunderne frit valg på øl, vand og most. Læs pressemeddelelsen her.

Nu kan endnu flere få glæde af Herslev Bryghus

DRINX indleder nu et strategisk partnersamarbejde med det økologiske mikrobryggeri, Herslev Bryghus. Sammen med DRINX kan Herslev Bryghus komme endnu bredere ud til caféer, barer og restauranter, som efterspørger lokalproducerede økologiske øl. Læs mere her

Ny strategisk samarbejdspartner til DRINX

DRINX har netop indgået et strategisk samarbejde med Bornholms Mosteri. Sammenfaldende værdier og et fælles højt ambitionsniveau gjorde valget nemt for mosteriet, som ligeledes arbejder intenst med bæredygtighed. Læs casen her.

Ny Brand Activation Manager hos DRINX

Hos DRINX har vi altid arbejdet målrettet med marketing og salg, og vi står aldrig stille. Vi har derfor netop ansat Siavash Rezvani, en mand med et højt drive og stor erfaring, i en nyoprettet stilling som ’Brand Activator’.

Læs mere her

DRINX er årets nordjyske Gazelle-vinder 2020

Vi er helt oppe at ringe - vi er netop blevet udnævnt som Nordjyllands stærkeste vækstvirksomhed. Med en vækst på over 1177 % siden 2015 er vi nu kommet i landsfinalen!
Læs mere her.

Sådan arbejder Guldsmeden Hotels med bæredygtighed

Seks af hotel- og restauranterhvervets grønne frontløbere er af HORESTA udvalgt til at fortælle, hvad de er særligt stolte af at være lykkedes med, hvad angår bæredygtighed. Her kan du se videoen med Guldsmeden Hotels, som er en virksomhed i vækst. Fremgangen sker dog ikke på bekostning af miljøet. I alle dele af virksomheden, tænker de nemlig på, hvordan man kan flytte grænserne for ansvarlig drift. Læs mere her.

 

Trend: Virtual reality er en del af fremtidens bar

Hvordan ser fremtidens barbesøg ud, og hvordan kan virtual reality være med til at forstærke oplevelsen? Otherworld i London er et nytænkende eksempel på, hvad en bar er, og hvad en moderne bar skal kunne. Otherworld, der beskriver sig selv som en portal til en anden verden, er et miks mellem en gammel 80’er spillearkade, en moderne kunstudstilling og en bar. Læs mere her.

 

Artikel: Bæredygtig handel

I mange organisationer udgør miljøbelastningerne fra indkøb langt størstedelen af organisationens samlede miljøbelastninger. Der er mange gode grunde til at købe bæredygtigt ind – læs her, hvordan du kan komme godt i gang med bæredygtig handel

https://ansvarligeindkob.dk/viden-og-vaerktoejer/kom-i-gang-med-groenne-indkoeb/

 

Viborg FF indgår samarbejde med DRINX

Viborg FF og DRINX har netop indgået samarbejde for de næste tre år, der blandt andet indebærer, at DRINX leverer øl og vand til alle boderne og i loungen på Energi Viborg Arena. Samarbejdet med DRINX giver desuden mulighed for, at der fra kamp til kamp kan være skiftende sortiment og overraskelser til gæsterne på stadion. Læs pressemeddelelsen her.

Bliv kunde - kontakt os her